CupSell.cz PomocKontaktujte násbiuro@cupsell.pl801 007 141

shop#60107

Pomoc
 
Přejděte do zvolené sekce: ObjednávkaHonorářeTvorba
 

Objednávka

Co znamená stav mé objednávky?
Přijato – Objednávka v CupSell.pl byla úspěšně dokončena, ale ještě jsme ji nezačali zpracovávat. Pokud jste již za objednávku zaplatili, měl by se u ní v krátké době změnit stav. Vyřízeno / Vyřizuje se – znamená, že jsme úspěšně přijali objednávku a právě ji vyřizujeme (připravujeme zboží, tiskneme potisky, balíme). Objednávka označená tímto stavem by měla být expedovaní během 5ti pracovních dnů. Odesláno – objednávku jsme už expedovali a předali k doručení Polské poště nebo kurýrovi. Objednávka je na cestě. Kromě toho se můžete ve specifických situacích setkat také s následujícími stavy: Čeká se na platbu, Připraveno k expedici, Stornováno, Reklamace, Pozastaveno.
Jaké způsoby doručení nabízíte?
CupSell.pl nabízí doručení objednávky prostřednictvím Polské pošty – objednávku doručuje pošta jako doporučenou, prioritní zásilku.
Jak probíhá platba za objednávku?
Za objednávky v CupSell můžete zaplatit dvěma způsoby: Platba předem – platba za objednávku předem prostřednictvím rychlých internetových plateb nebo převodem na účet. Platbu předem (a rychlé platby a převody) zajišťuje společnost PayPal. Platba vydělanými prostředky – způsob platby určený uživatelům CupSell.pl, kteří mají na svém uživatelském účtu dostatek prostředků k uhrazení objednávky.
Kde najdu číslo účtu, na který mám převést peníze za objednávku?
Platby za všechny objednávky s formou platby „předem“ zajišťuje PayPal.
Mohu po objednání změnit způsob platby nebo dodání?
Je to možné, pokud už objednávka nebyla vyřízena. Obraťte se e-mailem na dresu biuro@cupsell.pl.
Jaké jsou dodací lhůty u Polské pošty a kurýrní služby?
Dodací lhůta je v případě Polské pošty od 2 do 4 pracovních dnů. Polská pošta doručuje zásilky od pondělí do soboty s výjimkou svátků.
Moje objednávka zatím nedorazila. Co mám dělat?
To se (bohužel) občas stává a je nám to velmi líto. Naštěstí se většinou podaří velmi rychle zjistit, v čem je problém. Pokud jste zvolili formu doručení Polskou poštou a zásilka nedorazila ani po pěti dnech od objednávky, zajděte na Vaši poštu a zeptejte se, zda tam není uložená. Stává se, že pošťák nezastihne zákazníka doma a zapomene nechat ve schránce avízo.
Dodáváte objednávky i do zahraničí?
Ano, objednávky dodáváme prostřednictvím Polské pošty také do zemí EU. Zemi doručení můžete zvolit při objednávání v košíku.
Jak řešíte reklamace?
Několik bodů k reklamacím: 

  • Zákazník má vždycky pravdu.
  • Dokonce jestli nějakým zázrakem zákazník pravdu nemá, tak viz. první bod.
  • Trička s chybným potiskem je možné reklamovat.
  • Pokud chcete reklamovat tričko, pošlete e-mail s číslem objednávky na adresu: biuro@cupsell.pl.
  • V e-mailu popište v čem je problém a pamatujte, že: viz. první bod
  • K e-mailu připojte fotku reklamovaného trička. Snadněji tak vychytáme chyby a poučíme se z nich.
  • Reklamaci se snažíme vyřešit ve prospěch zákazníka (protože viz. první bod) do 4 dnů od jejího obdržení.
 
 

Honoráře na CupSell

Jak mi bude vyplacen obnos, který jsem vydělal?
Způsob vyplácení honoráře je odlišný u firem a u osob bez živnostenského listu. V případě firem stačí vystavit fakturu na naší společnost na „Akci portálu CupSell.pl” s 14 denní splatností a zaslat ji e-mailem na adresu biuro@cupsell.pl (ve formátu PDF) nebo poštou. Na panelu se zobrazuje vydělaná částka s DPH. V případě osob bez živnostenského listu je nutné před každou platbou podepsat s CupSell.pl smlouvu o provedení práce. Abychom mohli vyhotovit tuto smlouvu a vyplatit Vám vydělané peníze, potřebujeme zaslat na e-mailovou adresu biuro@cupsell.pl následující údaje: - Uživatelské jméno na portálu CupSell.pl – Své kontaktní údaje (jméno, příjmení a adresu) – rodné číslo – Naskenovaný občanský průkaz (obě strany) – Číslo bankovního účtu. Vystavenou smlouvu Vám spolu s dokladem zašleme e-mailem. Dokumenty vytiskněte, podepište a obratem zašlete zpět na naši poštovní adresu. Do 14 dnů od obrdžení dokumentů převedeme celou částku na Váš účet.
Uživatelé, kteří zatím nevydělali požadovanou minimální vyplácenou částku (200 PLN), mohou svůj zůstatek na účtu použít k zaplacení objednávky na CupSell.pl.
Minimální vyplácená částka je 200 PLN.
Co mám dělat v případě, že jsem ještě nenashromáždil 200 PLN, ale chci si nechat honorář vyplatit?
Uživatelé, kteří zatím nevydělali požadovanou minimální vyplácenou částku (200 PLN), mohou svůj zůstatek na účtu použít k zaplacení objednávky na CupSell.pl.
Je možné použít vydělané peníze na zaplacení objednávky v CupSell?
Ano, pokud máte dostatek prostředků na účtu, můžete při objednávce (v košíku) zvolit jako způsob platby možnost „Vaše peníze z účtu na CupSell.pl”.
Je možné si vydělané peníze převést na účet PayPal?
Honorář vyplácíme výhradně bezhotovostně na účet Uživatele.
Musím z mého honoráře odvést daň?
Z každé vydělané částky je nutné odvést příslušnou daň. CupSell.pl odvádí jménem svých uživatelů všechny příslušné daně. Výše srážek je uvedena na každém platebním dokladu.
Ještě mi nebylo 18 let. Mohu vydělávat na CupSell?
Na CupSell může vydělávat každý bez ohledu na věk! Honorář ale vyplácíme pouze Uživatelům starším 18 let.
 
 

Tvorba výrobků s vlastním potiskem

V jakém formátu mám nahrát grafiku na potisk v generátoru?
Generátor výrobků podporuje obrázky ve formátech JPG, GIF a PNG maximální velikosti do 10MB, které lze následně použít k potisku na trička a jiné výrobky.
Je možné vložit soubor s průhledným pozadím?
Generátor podporuje průhledné pozadí souborů ve formátech PNG a GIF. Takže se klidně vrhněte do tvorby námětů s průhledným pozadím!
Odstraňujete pozadí ve stejné barvě, jako je barva trička?
Ano. Pokud má pozadí podobnou barvu jako tričko nebo jiný podklad, tak ho vždy odstraníme. Není tedy možné, abychom např. vytiskli černý čtverec na černé tričko.
Jaké je nejvhodnější rozlišení obrázků a fotografií?
Obrázek nebo fotografie by měly mít rozlišení alespoň 500x500px. Tato minimální hodnota zaručí, že bude potisk trička kvalitní. Maximální hodnotu pro rozlišení nemáme, platí tu totiž následující zásada: Čím má obrázek nebo fotografie lepší rozlišení, tím bude potisk na tričku nebo jiném výrobku vypadat lépe.
Jak mám postupovat, abych neporušil autorská práva a nedstal se do potíží?
Není to tak těžké, pokud se budete řídit následujícími radami: 

  • Fakt, že je něco na internetu, ještě neznamená, že to nikomu nepatří.
  • Pokud sami nejste autory obrázků nebo fotografií, které chcete natisknout na trička, budete potřebovat souhlas jejich autorů.
  • Pokud chcete použít svoji autorskou fotografii, na které je zachycena další osoba, je nutný její souhlas.
  • Pokud chcete použít fotografii na níž je nějaká známá osobnost, ujistěte se, že je zachycena během své práce, např.: můžete použít fotografie zpěvačky, která zpívá na koncertu, ALE nemůžete použít její civilní fotku (tedy pokud jste jí za ni nezaplatili).
  • To se také týká veškerých log a značek, které jsou majetkem hudební skupiny, sportovního týmu, společnosti nebo jakékoliv jiné instituce – jak by se asi cítil Jared Leto, kdyby zjistil, že mu kradete logo jeho skupiny?
  • Pamatujte, že vše je chráněné autorským právem, i když to třeba není označené symbolem®, slovem copyright nebo není zaregistrované jako ochranná známka. I bez těchto symbolů a označení má někdo na daný snímek, obrázek a logo práva.


Z porušení některé z výše uvedených pravidel mohou být vyvozeny právní následky: v nejlepším případě bude vlastník obrázku nebo fotografie požadovat její stažení z Vašeho obchodu, v horším případě může požadovat vrácení veškerých prostředků, které jste vydělali díky jeho tvorbě a v nejhorším případě budete muset zaplatit za použití jeho vlastnictví mnohem, mnohem víc, než jste si vydělali. Občanské nebo dokonce trestní řízení za to určitě nestojí!